+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 11 to 20 of 31

Thread: KMM Anniversary Chat

  1. #11
    Maniac
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Ohio
    Posts
    22

    Default Thank you thank you

    Thanks for posting this Leiha- I am so bummed I missed it.

  2. #12
    *The Celt* alba's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ontario
    Posts
    5,640

    Default

    Thanks leiha It is so good to read what was said with the exception of my typos I meant NASHVILLE next year I'll be there, still sorta trying for cini cant commit but I sure wanna.
    Karen You are what make this Clan stick together.
    :2:IT AIN"T WHAT IT"S CRACKED UP TO BE:2:DOWN WITH PANT! UP WITH KILTS!
    Where you find friends, there you find richesCheck your (.)(.) Its never to soon
    Born a member of the SSMKA and GBOCL & MMNKBD
    Maniac#16
    "Someday"

  3. #13
    Mega Maniac ginaj's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Sacramento, CA
    Posts
    4,200

    Default

    Imagine how I feel Jo, I got in right at the end! LOL But it was a blast! Thanks for everything you do, Leiha!
    You say you want some soaps, lotions and candles that smell like your favorite man or woman??? www.solocreations.ecrater.com

  4. #14
    Queen of Peaches *Jo*'s Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Massachusetts =0]
    Posts
    8,905

    Cool Smacks self in head. My brain is pickled in Pina Colata. Slosh, slosh...

    Quote Originally Posted by alba View Post
    Thanks leiha It is so good to read what was said with the exception of my typos I meant NASHVILLE next year I'll be there, still sorta trying for cini cant commit but I sure wanna.
    Karen You are what make this Clan stick together.

    OMG! This is wonderful news, Ann!
    I am soooooooooooooo there. Bank on it!
    GGGGGGGGggggggggggggggggina, hola!
    BTW, thank you Karen & Leiha for all of this!


  5. #15
    Maniac PeachesNCream's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Nevada
    Posts
    833

    Default

    Thanks for posting that...can't believe I missed Karen!

    Two more series
    Sherri
    Lang may yir lum reek wi ither fowk's coal


    ~Designed by DoberDawn

    My Blog

  6. #16
    Maniac snoopy's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    New Mexico
    Posts
    317

    Cool

    Really bummed that I missed this. My typing skills are good but not that good......I think I would be posting on the first question would be seen after the fifth question asked....don't know how you ladies keep up...............but THANK YOU VERY MUCH LEIHA FOR POSTING...........

  7. #17
    founder of Pervs Anon jeant's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Commodore
    Posts
    5,216

    Default

    Sorry I missed it too. Thanks for posting it Leiha. Thank you Karen & Leiha for making all this possible and to the Maniacs who helped too. So hope to see ya'll in Cincy!!!! ROAD TRIP-YEAH :D !!


  8. #18
    Mega Maniac katydid's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Smyrna, Ga
    Posts
    2,938

    Default LMAO

    Quote Originally Posted by *Jo* View Post

    OM frickin' goodness! Uuugh. Look what the heck I missed!!
    Geeze.
    See what happens when you go on vacation!

    Thanks for posting this Leiha! My first chat with Karen! YAY!!!
    MMPS Warrior Cats

  9. #19
    Queen of Peaches *Jo*'s Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Massachusetts =0]
    Posts
    8,905

    Default

    Quote Originally Posted by katydid View Post
    See what happens when you go on vacation!

    Thanks for posting this Leiha! My first chat with Karen! YAY!!!

  10. #20
    Mega Maniac katydid's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Smyrna, Ga
    Posts
    2,938

    Default

    Quote Originally Posted by *Jo* View Post
    LOL

    btw, how is/was vacation? We've missed you.

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts